متن عاشقانه یادت نمی آید { از آرمان }
.
اطلاعات کاربری
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

متن عاشقانه یادت نمی آید

 

متن عاشقانه یادت نمی آید { از آرمان }

 

تو یادت رفت . . .
که لبخندت بهانه ی زندگی می شود
وقتی که نگاهم خیلی آسان ،
از سختیِ نبودنت ؛ سر به گریه می سپارد

تو یادت رفت که حرف هایت شیرین است
همانقدر که آرامشِ صدایت . . .
برای درد هایم تسکین است
من اما یادم نمی رود ،
که دوست داشتنت را دوست دارم
که هر بار اسمت را می برم
مثل همیشه برای دیدنت بی قرارم

راستی هنوز یادت نمی آید . . . ؟!
گنجشک ها کجای خانه می نشینند
که آوازشان ؛
ماهیِ کوچکِ حوض را عاشق می کند . . .

یادت نمی آید . . . !؟ چرا درختِ بید ، آرام می گیرد
آن روزهایی که موهایت را شانه می کنم
و تو را بی امان در آغوش می گیرم

یادت نمی آید . . . ؟!
که می گفتم چقدر دست هایت مهربان است
وقتی دست از سرِ دست هایم بر نمی دارد
که می گفتم چقدر دلربایی به چشم هایت می آید
با آن همه دلواپسی هایی که دارد . . .

من اما یادم نمی رود
که خون می شود دلم وقتِ نبودنت
افسوس که تورفته ای
و من مدام یادم می آید ؛
که تو چیزی یادت نمی آید . . .

 




:: موضوعات مرتبط: متن عاشقانه , ,
:: برچسب‌ها: متن عاشقانه یادت نمی آید { از آرمان } ,
:: بازدید از این مطلب : 3116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تهرانی
ت : پنج شنبه 20 شهريور 1393
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی